۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۱۵

کعبی:

استقلال تهران تحت تاثیر نام حریف قرار نگرفت/ جوانان خوزستان خود را ثابت کردند

استقلال تهران تحت تاثیر نام حریف قرار نگرفت/ جوانان خوزستان خود را ثابت کردند

اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم ما در برابر استقلال تهران، تحت تاثیر نام حریف قرار نگرفت و به خوبی توانست بازی را در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کعبی شامگاه شنبه پس از کسب پیروزی تیمش در برابر استقلال تهران در اهواز اظهار کرد: تیم ما در این بازی برابر تیم پر مهره و صاحب نام استقلال خوب کار کرد و مزد زحمات خود را گرفت.

وی افزود: تیم استقلال تهران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می رود ولی تیم ما تحت تاثیر نام این تیم قرار نگرفت و به خوبی توانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

بازیکن تیم استقلال خوزستان بیان کرد: تیم ما در این بازی می توانست در چند موقعیت دیگر به گل برسد ولی توپهای ما هدر رفت ولی با وجود این، خوشحالیم که در چنین بازی مهمی سربلند بیرون آمدیم.

وی عنوان کرد: تیم ما تعدادی بازیکن جوان و جویای نام دارد که در این بازی ثابت کردند که آینده ای درخشان در انتظار آنهاست و می توانند در آینده  حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. گلهای این بازی را عادل کلاه کج در 39 و علی بیگدلی در دقیقه 75 وارد دروازه استقلال تهران کردند.
 

کد خبر 2126803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha